نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19

Untitled-1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چگونه جارو بزنیم؟

جارو زدن یکی از بیشترین کارهایی است که در منزل انجام میدهیم، مخصوصا اگر فرش یا موکت داشته باشید. بیشتر مردم فکر میکنند که هیچ دستور عملی برا جارو زدن وجود نداره. دستگاه رو به برق میزنین و شروع به کار میکنید. شاید باور نکنید که نحوه درست جارو زدن خودش یک هنر!

نکته اول: مداوم جارو بزنید

همیشه قبل از اینکه کثیفی خودش رو نشون بده شروع به جارو زدن کنید. در زمانی که کف خانه یا کفپوش شما شروع به نشون دادن کثیفی میکنه، یعنی اینکه مقدار خاک و کثیفی زیادی وجود داره و در این زمان برای تمیز کردن به جای یک نظافت ساده باید یک جاروی اساسی بکشید. پس با مداوم جارو کشیدن از این مشکل جلوگیری کنید.

نکته دوم : وقت بگزارید

تنظیم کردن سرعت مناسب یکی از بهترین روشهای جارو زدن است که به شما کمک میکند سطح زمینی بسیار تمیز داشته باشید. مراقب باشید با عجله کار نکنید، فقط رد کردن جاروبرقی از روی زمین خاک رو به خوبی نمیگیرد. همچنین، جارو برقی رو به دو جهت جلو و عقب حرکت دهید. این تکان ها باعث کنده شدن هر باقی مانده ای از روی موکت و فرش میشود و با حرکت بعدی کثیفی جذب جارو میشه .

نکته سوم : برای مکانهای پر رفت و آمد بیشتر زمان بگزارید

راهروها، لابیها و رختکنها معمولا به علت رفت و آمد بیشتری که دارند کثیفی بیشتری نیز دارند. پس باید اگر امکانش است هر روز و یا حداقل هفته ای سه مرتبه این مکانها رو جارو زد.

نکته چهارم: جارو برقی خودتون رو سالم و تمیز نگه دارید

رسیدگی به داخل دستگاه جارو برقی نکته ای دیگر و بسیار مهم است. مخزن دستگاه نیاز به فضای کافی برای مکش مناسب دارد. اگر صبر میکنید تا مخزن شما کاملا پر شود و بعد کیسه را خالی میکنید این کار باعث بهره وری کمتر دستگاه شما خواهد شد. خالی کردن داخل کیسه جارو برقی بعد از هر بار جارو زدن، و عوض کردن کیسه در بازه زمانی مشخص، راه کار مناسبی برای استفاده بهینه از دستگاه جارو برقی است.

دیگر مقالات این دسته بندی