نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19

Untitled-1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

راهنمای انتخاب سایز مناسب یخچال

[vc_row 0=””][vc_column][vc_column_text 0=””]

راهنمای انتخاب سایز مناسب یخچال

این روزها سازندگان یخچال دیگه مثل قبل فقط یه جعبه خنک کننده تولید نمیکنند، بلکه سعی میکنن که تکنولوژیهای جدید و ظاهری قشنگ هم به یخچال اضافه کنن.اگر شما دنبال تغییر دکور آشپزخانه یا حتی تغییر یخچال قدیمی خود هستید، انتخاب دستگاه جدید رو باید با دقت انجام دهید. در این مطلب سعی میکنیم به شما نکات مهم و اصلی در انتخاب سایز مناسب یخچال جدید را آموزش دهیم.

سایز یخچال

مهم ترین نکته ای که قبل از شروع به تحقیق در مورد انتخاب یخچال جدید باید در نظر داشته باشید سایز است. معمولا این طور تصور میشود که با یک اندازه گیری ساده از فضای موجود میتوانیم یخچال مناسب ان ابعاد را پیدا کنیم، درست است که اندازه گیری ارتفاع و عرض یخچال کارهای اولیه هستند اما باید حواستون به فضای باز شدن دربهای یخچال ، لولای دربها و بسیاری نکات دیگر نیز باشد. موارد پایین نکاتی برای اندازه گیری درست و سریع فضای یخچال است.

اندازه گیری طول، عرض و ارتفاع

توجه کنید که از قسمتهای مختلف اندازه گیری کنید .خیلی از مواقع نا هموار بودن زمین و حتی کابینت باعث تفاوت داشتن اندازه فضا میشود. برای داشتن ارتفاع ابتدا از روی زمین تا پایین کابینت را اندازه گیری کنید، بعد از ان برای پیدا کردن عرض فضا، فاصله دو سمت را اندازه گیری کنید. این کار را از جلوی کابینت شروع کنید و در ادامه داخل، بالا و پاین فضا را نیز اندازه گیری کنید. در آخر عمق را باید اندازه بزنید، از دیوار پشتی تا جلوی زاویه کانتر را در نظر بگیرید.

اندازه گیری فضای باز شدن درب یخچال

چقدر نیاز است که درب یخچال شما باز شود؟ خیلی از یخچال ها برای اینکه بتوان از کشو و قفسه های ان استفاده کرد، نیاز است که درب یخچال کاملا باز شوند. مطمئن شوید که درب باز شده با کمد، ای لند آشپزخانه و یا دیگر وسایل برخورد ندارد، مخصوصا اگر آشپزخانه باریکی دارید.

فضای کافی برای لولای دربها

آیا فضای کافی برای لولاهای درب یخچال بدون اسیب رساندن به دیوارهای اطراف ان وجود دارد؟ برای جلوگیری از برخورد با دیوار و اسیب رساندن به یخچال نیاز است که حداقل ۵ سانتیمتر فضا برای چرخش لولا ها وجود داشته باشد.

فاصله مناسب برای خنک ماندن موتور یخچال

مطمئن شوید که حداقل ۲.۵ سانتیمتر فضای اضافه بالا و پشت یخچال برای چرخش مناسب هوا وجود داشته باشد .اگر یخچال به صورت درست خنک نشود، باعث افزایش مصرف انرژی و حتی ممکن است باعث اسیب دیدن موتور یخچال شود.

اندازه گیری دربهای ورودی منزل

به نحوه حمل و اینکه چطور یخچال را میخواهید از درب خانه رد کنید توجه ویژه داشته باشید. تمام دربهای بین راه تا آشپزخانه را اندازه بزنید .ممکن است که نیاز باشد دستگیره های درب یخچال و بعضی مواقع خود درب یخچال را برای رد شدن از درب ساختمان از جای خود جدا کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

دیگر مقالات این دسته بندی