نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19

Untitled-1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نحوه صحیح جا به جایی یخچال در زمان اسباب کشی

نحوه صحیح جا به جایی یخچال در زمان اسباب کشی

یکی از پر استرس‌ترین کارهایی که همه ما تجریه آن را داشته ایم، اسباب کشی است. پس بهتر است برای اینکه آسیب کمتری هم به خودتان و هم به وسایل وارد شود، به اندازه کافی برای انجام اسباب کشی زمان بگزارید. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی برای جابه جایی یخچال به شما آموزش دهیم.

قبل از جابه جایی

بهتراست اگر به روز اسباب کشی نزدیک هستید سعی کنید از مواد غذایی داخل یخچال استفاده کنید و یخچال رو با خریدهای جدید پر نکنید. در روز اسباب کشی و قبل از انجام هر کاری لازم است که تمام مواد غذایی خود را از داخل یخچال خالی کنید و برای اینکه از خراب شدن آنها جلوگیری کنید در باکس یخ قرار دهید.

پس از اینکه تمام مواد را از داخل یخچال خالی کردید، چند ساعت قبل از اینکه آن را تکان دهید باید یخچال را خاموش کرده باشید و اجازه دهید تا عمل دیفراست ( یخ زدایی ) انجام شود. بهتر است این چند ساعت درب یخچال را باز بگزارید. بعد ار ابنکه دیفراست کامل اتجام شد، حالا میتوانید یخچال را از برق بکشید و کابل را به بدنه یخچال بچسبانید.

اگر زمان اسباب کشی و مدت خاموش ماندن یخچال از یک روز بیشتر طول میکشد، برای اینکه یخچال بوی بدی نگیره، میتونین داخل کشوهای یخچال یه بسته جوش شیرین بزارید تا از تولید بوی بد جلوگیری کنه.

زمان جابه جایی

در زمان جابه جایی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه یخچال بهتر است که بدنه یخچال را با بابل رپ و یا حتی ملافه بپوشانید.

وقتی میخواهید یخچال را داخل وسیله نقلیه قرار دهید حتما آن را به صورت ایستاده قرار دهید. اگر نمیتوانید یخچال را ایستاده داخل کامیون قرار دهید، با احتیاط آن را به بقل خوابانده و برای جلوگیری از اینکه در جای خود جا به جا شود آن را با دقت ببندید. حنما توجه کنید که اگر به این شکل یخچال را جا به جا کردید برای روشن کردن آن نیاز به زمان بیشتری دارید.

پس از جا به جایی

زمانی که یخچال شما به سلامت در جای جدید خود قرار گرفت، قبل از اینکه دوباره از آن استفاده کنید باید کمی صبر کنید. باید بدون اینکه آن را به برق وصل کنید حداقل ۴ ساعت صیر کنید تا روغن کمپرسور مجددا ته نشین شود.

پس از ۴ ساعت میتوانید یخچال را به برق بزنید و مطمین شوید که یخچال روشن میشود و به درستی کار میکند. بهتر است قبل از اینکه یخچال را از مواد غذایی پر کنید؛ کمی صبر کنید تا یخچال کاملا خنک شود و داخل آن به درجه استاندارد برسد.

حالا میتوانید با قرار دادن مواد غذایی داخل یخچال در آشپزخانه جدید خود، از آن با خیال راحت استفاده کنید.

دیگر مقالات این دسته بندی