نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19

Untitled-1

درخواست خدمات

با تکمیل فرم زیر، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

تعمیرات لوازم جنرال الکتریک
نمایندگی جنرال الکتریک در ایران

نمایندگی جنرال الکتریک؛ تعمیرات، خدمات ونصب

برای آن هایی که به دنبال کیفیت هستند، جنرال الکتریک برند نام آشنایی می‌باشد. نمایندگی جنرال الکریک  که در ایران شرکت پارسا سرویس عهده دار آن میباشد، با دارا بودن کادری مجرب و همچنین استفاده از قطعات مورد تایید کارخانه، استفاده کنندگان از این محصولات هر چند با کیفیت را از جهت تعمیرات یخچالفریزر و یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک آسوده خاطر کرده است.

ما کوشیده‌ایم بهترین خدمات تعمیرات نمایندگی جنرال الکتریک را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم. اگرچه این برند محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند، اما این موضوع باعث عدم نیاز به خدمات تعمیرات نخواهد شد.

استفاده از قطعات اصلی (اورجینال)، هزینه مناسب (تعرفه‌های استاندارد)، مشتری مداری و ارائه خدمات توسط متخصصین تنها بخشی از دلایلی هستند که ما بهترین انتخاب شما هستیم. در انتخاب درست شک نکنید، شما لیاقت بهترین‌ها را دارید. همین امروز پرداخت هزینه‌های اضافی و خرابی‌های همیشگی را کنار بگذارید. پارسا سروی(نمایندگی جنرال الکتریک) پس از دو دهه فعالیت حرفه‌ای، آماده راهنمایی و کمک به شما هستیم.

نمایندگی مرکزی جنرال الکتریک

پارسا سرویس علاوه بر ارائه دهنده خدمات برای یخچال  یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر جنرال الکتریک، نمایندگی جنرال الکرنیک به صورت رسمی  از این شرکت در ایران می‌باشد. این تفاوت را نباید دست کم بگیرید! کار چندان سختی نیست کسی خود را به عنوان تعمیرکار معرفی کند. اما اینکه یک مجموعه شناخته شده، نماینده رسمی یک شرکت باشد، نشان از اعتبار آن است.

اطمینان و اعتماد، مولفه هایی هستند که در طی زمان بسیار بدست می آیند. پارسا سرویس  نمایندگی جنرال الکتریک (Generalelectric) ( شرکتی چند ملیتی با سابقه ای درخشان بیش از ۱۲۰ سال) با افتخار در طی سال های گذشته، با بکارگیری تعمیرکاران خبره و با تجربه و همچنین استفاده از قطعات Originalو اصل، تلاش کرده تجربه خوبی به استفاده کنندگان خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ایجاد کند.

به جز موضوع اعتبار، تفاوت نمایندگی جنرال الکتریک (پارسا سرویس) و مراجعه به تعمیرکار عادی در چیست؟

  • شرکت پارسا سرویس، علاوه بر خدمات تعمیر، خدمات نصب و سرویس محصولات جنرال الکتریک را هم برای شما انجام می‌دهد.
  • زمانی که نیاز به تعمیر و یا سرویس دوره ای وجود داشته باشد، نمایندگی رسمی از قطعات اصلی برند جنرال الکتریک استفاده می‌کند.
  • متخصصین نمایندگی رسمی جنرال الکتریک، با کلیه محصولات برند آشنایی کامل دارند. در حالی که این موضوع درباره تعمیرکارها صدق نمی‌کند.
  • زمانی که به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مراجعه می‌کند، از استاندارد بودن کلیه مراحل انجام شده اطمینان خواهید داشت.
  • در مراجعه به نمایندگی رسمی، هزینه شما به میزان قابل ملاحظه‌‌ای کاهش پیدا خواهد کرد.

نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در ایران

بسیاری از افراد به خاطر عدم وجود نمایندگی معتبر محصولات شرکت‌های معتبر جهانی در ایران، از خرید آن‌ها منصرف می‌شوند. دلیل این افراد هم کاملا موجه و درست است. بدون وجود نمایندگی رسمی، خرید از بهترین برندهای جهان هم مشکلات فراوانی دارد. همیشه پس از خرید یک محصول، نیاز به ارائه خدمات در نمایندگی وجود دارد. با وجود نمایندگی رسمی در ایران، خیال مشتریان از خرید محصولات این شرکت بابت خدمات پس از فروش جنرال الکتریک آسوده است.

 

ما به کم قانع نیستیم! می‌دانیم وجود نمایندگی رسمی به تنهایی کافی نیست. بسیاری از مجموعه‌ها به عنوان نمایندگی شروع به فعالیت می‌کنند اما خدمات خود را تنها در سطح چند شهر ارائه می‌دهند.  به خوبی می‌دانیم که مشتریان در هر نقطه از کشور، ممکن است نیاز به خدمات داشته باشند. به همین دلیل، ما در سراسر نقاط کشور اقدام به راه‌اندازی نمایندگی و تعمیرات جنرال الکتریک، نمایندگی مابه، نمایندگی آاگ و نمایندگی وایت هاوس کرده‌ایم. تلاش خود را بر این گذاشتیم تا در هر استان اقدام به راه‌اندازی چندین نمایندگی کنیم تا همیشه در کنار مشتریان محترم باشیم. برای آن هایی که به دنبال کیفیت هستند، جنرال الکتریک برند نام آشنایی میباشد

به مشاوره نیاز دارید؟

با ما تماس تلفنی بگیرید

تعمیرات وخدمات رسمی جنرال الکتریک

کلیه خدمات تعمیرات مربوط به انواع یخچال فریزرجنرال الکتریک، ساید بای ساید جنرال، ماشین‌های لباس‌شویی و ظرفشویی جنرال ارائه می‌شوند. ما تنها از قطعات اصلی در زمان تعمیرات استفاده می‌کنیم. تفاوتی ندارد خرابی به وجود آمده  در برد یخچال و یا ماشین لباسشویی باشد یا یک مشکل جزئی در یکی از لوازم خانگی. در سریع‌ترین زمان ممکن خرابی برطرف شده و مانند یک محصول نو می‌توانید مجددا از آن استفاده کنید!

در این تعمیر محصولات جنرال الکتریک ما با استفاده از دستورالعمل‌های اصلی اعلام شده توسط شرکت موارد را برایتان انجام خواهیم داد. این موضوع باعث خواهد شد تا طول عمر دستگاه، پس از تعمیر افزایش پیدا کند. در صورت نیاز به تعویض قطعات، ما تنها از قطعه مربوط به همان دستگاه استفاده می‌کنیم تا کیفیت عملکرد دستگاه حفظ شود. برای شروع تنها کافی است تا درخواست خود را در سایت پارسا سرویس(نمایندگی جنرال الکتریک) به ثبت برسانید.

نصب لوازم خانگی  General Electric

کلیه خدمات نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک نیز را برای شما در این مرکز انجام میشود. البته این خدمات تنها مربوط به یخچال‌ها نبوده و برای سایر محصولات نیز در خدمت شما هستیم. ما برای نصب این دستگاه‌ها نکات ویژه‌ای را در نظر می‌گیریم که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهید شد.

نصب لوازم خانگی جنرال الکتریک

نکات مهم برای نصب شامل موارد زیر است:

  • در زمان نصب کلیه مراحل بر اساس دستورالعمل اعلام شده توسط شرکت تولید کننده انجام می‌شود.
  • محل مورد استفاده از دستگاه برای نصب به صورت کامل بررسی می‌شود. این موضوع کمک می‌کند تا محل نصب را به درستی انتخاب کنید.
  • برای نصب دستگاه‌ها زمانی که نیاز به ابزار وجود داشته باشد، تنها از ابزارهای مخصوص استفاده می‌کنیم. این موضوع باعث می‌شود دستگاه هیچ‌گونه آسیبی نبیند.
  • برای نصب تنها از کارشناسان استفاده می‌کنیم. این افراد با دانش کافی و شناخت از دستگاه، می‌توانند نصب صحیح و دقیق را انجام دهند.
  • کلیه استانداردهای موجود برای نصب رعایت خواهند شد.

برای دریافت خدمات نصب، تنها کافی است تا درخواست خود را به ثبت برسانید.

نحوه ارائه خدمات و تعمیرات در مرکز رسمی نمایندگی جنرال الکتریک

پارسا سرویس، تعمیرات و نمایندگی جنرال الکتریک، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. خدماتی همچون نصب، تعمیر و سرویس را می‌توانید از ما بخواهید. این خدمات برای انواع محصولات جنرال الکتریک ارائه می‌شود. این خدمات برای یخچال ساید بای ساید، ماشین لباس‌شویی و ظرف شویی تا انواع لوازم خانه و آشپزخانه در دسترس شما است. اما احتمالا حالا که نیاز به خدمات نمایندگی جنرال الکتریک دارید، برایتان این پرسش پیش آمده است که چطور باید شروع کنید.

نحوه ثبت سفارش به نمایندگی جنرال الکتریک

نحوه ارائه درخواست تا دریافت خدمات  به ترتیب زیر میباشد:

  1. ثبت درخواست: برای ثبت در خواست تعمیر و یا نصب و یا مشاوره به چند روش میتوانید اقدام کنید:
    • تماس با شماره ۰۲۱۵۴۴۱۲۱۰۰ و اعلام در خواست به صورت تلفنی.
    • پرکردن فرم خدمات  که در همان لحظه تکنسینی با توجه به خدمات مورد نیاز شما در نظر گرفته میشود.
    • پرکردن فرم تماس که در آن فقط نام و شماره تماس خود را وارد میکنید که کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواند گرفت.
  2. بررسی درخواست توسط پارسا سرویس: پس از اینکه شما درخواست خود را ثبت کردید، نوبت به بررسی کارشناسان ما می‌رسد. در صورتی که هرگونه سوال و یا ابهامی برای کارشناسان وجود داشته باشد، با شما تماس خواهند گرفت. این مرحله با دقت زیاد انجام می‌شود تا در مرحله پایانی نیاز مشتریان به درستی مرتفع شود.
  3. ارسال کارشناس: بعد از اینکه شما درخواست خود را ثبت کردید و کارشناسان اطلاعات دریافتی را تایید کردند، اکنون زمان ارسال کارشناس برای ارائه خدمات است. پیش از اینکه هر کارشناسی برای شما ارسال شود، هماهنگی صورت خواهد گرفت.

توجه: مراجعه کارشناسان با هماهنگی قبلی صورت می‌گیرد.

نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در تهران

اگر به دنبال نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در تهران هستید، جای درستی را انتخاب کرده‌اید. ما در تهران بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات مربوط به این برند را راه‌اندازی کرده‌ایم. با توجه به مرکزیت و تمرکز جمعیت در شهر تهران، نیازهای بیشتری در این شهر وجود دارد. البته اشتباه نکنید! ما در سراسر کشور نیز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ارائه میدهیم. در حقیقت سخن این است که نمایندگی تهران، بزرگترین بخش از مجموعه نمایندگی‌های پارسا سرویس است.

تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک

برای تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی همیشه باید مراکز شناخته شده و تخصصی را انتخاب کرد. هیچ‌گاه برای تعمیر افراد متفرقه‌ را انتخاب نکنید. این افراد شناخت کافی نسبت به دستگاه را نداشته و نمی‌توانند به شما کمک کنند. هر چه محصولات برای برندهای بزرگتری باشند، اهمیت تخصص بالاتر می‌رود. اما در کنار این تخصص، استفاده از قطعات اورجینال که در اختیار نمایندگی جنرال الکتریک میباشد هم بسیار مهم است.

در بسیاری مواقع، خرابی نیازمند تعویض قطعه است. به عنوان مثال فرض کنید شما یک یخچال جنرال دارید که دچار مشکل شده است. اگر این خرابی مربوط به برد یخچال و حتما نیاز به تعویض داشته باشد، باید اطمینان کسب کنید که برد اصلی برای شما به کار برده می‌شود. برخی محصولات برای مدت‌های مشخصی دارای گارانتی هستند و برای تعویض هزینه کاهش پیدا می‌کند. اما زمانی که گارانتی یک محصول به پایان می‌رسد، آن موقع اهمیت قطعات اصلی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

همه این صحبت‌ها نشان می‌دهد در صورت وقوع مشکل یک تعمیرگاه ونمایندگی معتبر چاره‌ کار است. ما به عنوان ارائه دهنده سرویس‌های تعمیرات و نمایندگی اصلی جنرال الکتریک، در چنین شرایطی در کنار شما خواهد بود. مشکل پیش آمده برای وسایل خانه و آشپزخانه، ما به عنوان نماینده جنرال الکتریک در کنارتان هستیم که دیگر دغدغه و نگرانی از بابت پشتیبانی و تعمیر و یا قطعات برای لوازم آشپزخانه و منزل خود نداشته باشید.

تاریخچه شرکت جنرال الکتریک

برند جنرال الکتریک (General Electric) فعالیت خود را ابتدا از کشور آمریکا  و در سال ۱۸۹۲ آغاز کرد. بنیانگذاران اصلی و اولیه این شرکت، تومایس ادیسون (Thomas Edison) بود. پس از گسترش اولیه شرکت، اولین مدیر عامل رسمی آن فرد به نام چارلز کافین (Charles Coffin) انتخاب شد. این مجموعه توانست به سرعت بازار خود را گسترش داده و اکنون پس از گذشت بیش از صد سال، به یکی از بزرگترین قول‌های جهان بدل شده است.

اگرچه جنرال الکتریک بیشتر در ایران به عنوان یک تولید کننده لوازم خانه و آشپزخانه شناخته می‌شود، اما فعالیت‌های آن بسیار گسترده‌تر از این محصولات است. این شرکت که اکنون به صورت چند ملیتی فعالیت می‌کند در زمینه‌های گوناگونی چون تجهیزات پزشکی، توربین گازی و بادی، تجهیزات هوافضا، انتقال برق، تجهیزات نورپردازی، لوازم خانگی و الکترونیکی و تولید جنگ افزارها فعالیت می‌کند. در طول تاریخ این شرکت، زمینه‌های فعالیت دیگری (مانند تولید کامپیوتر) نیز داشته که بنا به دلایل مختلف متوقف شده‌اند. این مجموعه با بیش از سیصد هزار نفر کارمند، اکنون یکی از ابر شرکت‌های جهان شناخته می‌شود.

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

یکی از مهمترین عوامل برای تصمیم‌گیری جهت انتخاب یک محصول، وجود نمایندگی خدمات پس از فروش است. اگر کالایی که تهیه می‌کنید، نمایندگی خدمات پس از فروش نداشته باشد، قطعا با مشکلات گوناگونی مواجه خواهید شد. این نیاز از همان روز اول تهیه کالا خود را نمایان می‌سازد. پیش از هر چیز شما نیاز به نصب خواهید داشت. علاوه بر نصب، نیاز به سرویس‌ها دوره‌ای و یا حتی در مواقع لزوم تعمیرات را هم باید جدی گرفت.

قطعا اگر شما قصد خرید یک محصول برای خانه و آشپزخانه داشته باشید، به برند جنرال الکتریک فکر می‌کنید. آوازه این برند با توجه به سابقه طولانی آن به گوش همه ما ایرانی‌ها رسیده است. ما در ایران چندین نسل است که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنیم. اکنون که این محصولات را تهیه کردیم، از کجا نمایندگی خدمات پس از فروش معتبر پیدا کنیم؟

کسانی که از محصولاتاین برند استفاده می‌کنند، به خوبی با شرکت ما به عنوان نمایندگی رسمی آشنایی دارند و از بابت نمایندگی جنرال الکتریک دغدغه و مشکلی ندارند. اگر به تازگی اقدام به خرید این محصولات کرده‌اید، برای خدمات پس از فروش آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم. می‌توانید بدون اطلاف وقت و به صورت آنلاین، هم‌اکنون درخواست خود را ثبت کنید.

متخصص یا تعمیرکار؟

رعایت حقوق مشتریان، در راس برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های نمایندگی جنرال الکتریک قرار دارد. یکی از حقوق مشتریان، دریافت بهترین خدمات است. ما میان یک متخصص و تعمیرکار عمومی تفاوت قائل می‌شویم. از نظر ما یک تعمیرکار لزوما فرد مناسبی برای ارائه خدمات نیست. اگرچه به مهارت اهمیت بسیار زیادی می‌دهیم، اما در کنار آن دانش را هم از نظر دور نمی‌کنیم. ما به دنبال ترکیب دانش و مهارت هستیم.

ترکیب دانش و مهارت، در یک متخصص بروز پیدا می‌کند. متخصص یعنی فردی که تجربه تعمیرکاری را دارد، اما در کنار آن دوره‌های آموزشی تخصصی هم دیده است. متخصص فردی است که با تمامی محصولات برند آشنایی کامل دارد. به خوبی قطعات مختلف دستگاه‌ها را می‌شناسد. سرعت عمل بالایی داشته و تنها با یکبار مراجعه مشکل شما را برطرف خواهد کرد. یک متخصص با بررسی کامل، قادر است کمک کند تا هزینه مشتری به کمترین میزان کاهش یافته اما در کنار آن بالاترین کیفیت را تحویل بگیرد.

تعمیرگاه مرکزی یخچال جنرال الکتریک

کلیه خدمات مربوط به یخچال‌های جنرال الکتریک هم در مرکز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک انجام میشود. هر نوع ایراد و اشکالی در یخچال‌های این برند داشته باشید، در این مرکز آن را برایتان برطرف خواهیم کرد. در این مرکز، ما با استفاده از متبحرترین کارشناسان، آماده رسیدگی به درخواست‌های شما هستیم. در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتر را به دست بیاورید.

تعمیرات وسایل الکتریکی زمانی که توسط افراد ناآشنا و غیر متخصص انجام می‌شود، می‌تواند هزینه‌های بسیاری به بار آورد. گاهی این امر می‌تواند منجر به عدم امکان تعمیر مجدد آن وسیله شود. در این راستا مجموعه ما، با پرورش و آموزش نیروهای متخصص برای توجه به این مهم برآمده است. مشتریان محترم می‌توانند با اطمینان از اینکه به تعمیرات و نمایندگی رسمی جنرال الکتریک مراجعه کرده‌اند، این خدمات را از ما دریافت کنند.

در پارسا سرویس(نمایندگی جنرال الکتریک)؛ هر ساعت از شبانه روز میتوانید  سفارش نصب، تعمیر و یا خدمات مورد نظر خود را ثبت کنید و در همان روز انتخابی شما، تکنسین و تعمیر کاری برای شما در نظر گرفته میشود، هم چنین برای هماهنگی بیشتر، نام و نام خانوادگی تعمیر کار، شماره تماس به همراه عکس برای شما ارسال میشود. بعد از انجام سرویس نیز، همکاران ما در بخش پشتیبانی با شما تماس گرفته  که از انجام شدن خدمات به بهترین نحو اطمینان حاصل کنند.
تنها دغدغه ما ارائه خدمات به بهترین و با کیفیت ترین روش ممکن و همچنین جلب رضایت خاطر شما میباشد.

سوالات متداول
آیا خدمات نصب محصولات جنرال الکتریک هم توسط پارسا سرویس انجام می‌شود؟
  • بله در کنار خدمات تعمیرات، ما خدمات نصب را هم به مشتریان محترم ارائه می‌دهیم.
زمان انجام سرویس و تعمیرات جنرال الکتریک در پارسا سرویس چقدر زمان میبرد؟

زمان شروع سرویس کاملا به زمان انتخابی شما بستگی دارد و پارسا سرویس به عنوان نمایندگی جنرال الکتریک، محدودیتی از لحاظ تعداد تکنسین و تعمیرکار ندارد و در سریع ترین زمان ممکن خدمات مورد نظر انجام خواهند شد.

ساعت کاری شما و ثبت در خواست در چه روزها و ساعت هایی انجام میشود؟

ساعت تماس مستقیم از ساعت ۸ صبح ال ۱۹ میباشد ولی شما به صورت ۲۴ ساعته می توانید به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید، حتی روز های تعطیل

آیا قطعات مورد نیاز مانند برد و.. نیز موجود میباشد؟

برای کم کردن هزینه، اگر برد نیاز به تعمیر داشته باشد، انجام خواهد شد و در صورت عدم امکان تعمیر،انواع  برد و همچنین قطعات دستگاه های مختلف جنرال الکتریک نیز موجود میباشد.

ارسال درخواست

فرم زیر را تکمیل نمایید

لطفا فرم زیر را با بهره گیری از کارت گارانتی و با دقت کامل نموده و پس از کلیک بر روی مربع کنار عبارت I’m not a robot دکمه ارسال درخواست را بزنید.

پردازش درخواست

اندکی منتظر بمانید

پس از دریافت درخواست شما، پیامک تاییدیه درخواست از طرف سیستم خدمات برای شما ارسال میشود و در صورتی که نیازی به اطلاعات بیشتر باشد کارشناسان ما با شما تماس میگیرند.

تکمیل درخواست

ارسال تکنیسین

پس از طی مراحل لازم، تکنیسین مورد نظر با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی ساعت حضور، برای سرویس دهی به منزل یا محل کار شما مراجعت خواهد کرد.

ثبت خدمات به صورت آنلاین

در این فرم مشخصات دستگاه، زمان مورد نظر و آدرس خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت، تکنسینی با توجه به خدمت انتخابی، برای شما در نظر گرفته شود
شماره تماس و دیگر مشخصات سرویس کاربرای شما پیامک میشود

شماره تماس با نمایندگی

۰۲۱-۵۴۴۱۲۱۰۰

اشتراک گذاری از طریق