نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19

Untitled-1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

میتوانید سیب ‌زمینی های خود را داخل ماشین ظرفشویی بشویید

میتوانید سیب ‌زمینی های خود را داخل ماشین ظرفشویی بشویید

اگر فکر کردن به شستن سیب زمینی ها قبل ازاینکه شروع به پختن آنها کنید، باعث میشود که قید درست کردن شام را بزنید و بروید دنبال سفارش دادن غذای بیرون، ما شما را درک میکنیم. این کاری است واقعا عذاب آور، برای همین ما راه حل بسیار ساده ای برای شما داریم.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید با توجه به اینکه سیب زمینی در خاک درست میشود و تا زمان رسیدن به دست شما همراه خود خاک و کثیفی دارد، شستشوی ساده سیب زمینی اصلا کار درستی نیست و حتما باید قبل از اینکه از آنها برای آشپزی استفاده کنید با دقت و کاملا شسته شوند و نیازمند زمان طولانی است. پس برای تمیز شدن کامل سیب زمینی در مدت زمان کمتر با روش ساده تر همراه ما باشید.

از کنار سینک ظرفشویی دورشوید و سیب زمینی های خود را داخل ماشین ظرف شویی قرار دهید. درست متوجه شدید، ماشین ظرفشویی. آب کشی سریع ماشین ظرفشویی باعث میشود که شما به اماده کردن بقیه مواد غذایی خود فکر کنید، با این روش زمان اشپزی خود را بسیار کوتاه میکنید.

سیب زمینی های کثیف خود را در طبقه‌ی بالای ماشین ظرف شویی بچینید و تنظیمات دستگاه را بر روی فقط آبکشی قرار دهید. توجه داشته باشید که ماده شوینده ای داخل مخزن دستگاه نباشد. دستگاه را روشن کنید و به کارهای دیگر خود برسید.

معمولا زمان آبکشی در ماشین ظرفشویی کمتر از ۱۵ دقیقه است. پس در این مدت زمان به راحتی میتوانید به اماده کردن ما بقی مواد آشپزی خود و حتی نظافت کردن آشپزخانه برسید.

پس دفعه بعدی که برای اشپزی خود به مقدار زیادی سیب زمینی نیاز داشتید حتما از این روش استفاده کنید تا از زمان خود استفاده بهتری کرده باشید.

دیگر مقالات این دسته بندی