نمایندگی پارسا سرویس

جنرال الکتریک – آاگ – مابه

021-۵۴۴۱۲۱۰۰

8 صبح الی 19

Untitled-1

نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس (Electrolux)

آسودگی خیال ارمغان نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس Electrolux برای خریداران این وسیله کاربردی است. طیف گسترده انواع جاروشارژی الکترولوکس از طراحی ارگونومیک و مرکز ثقل کم‌تری برخوردار هستند که در نتیجه فرآیند نظافت را راحت‌تر می‌کنند. مزایای خرید جاروشارژی الکترولوکس سرعت تمیزکاری بالاتر، مکش قوی و عمر باتری خوب می‌باشد. کنترل و هدایت جاروهای الکترولوکس بسیار راحت است. لوله‌های تلسکوپی به مصرف‌کننده امکان تنظیم قد جارو با قد خود را می‌دهد. شعار این برند «به تو فکر می‌کنم» Thinking of you می‌باشد که نشان‌دهنده اهمیت بالای مشتریان در این کمپانی است. الکترولوکس یکی از بهترین جاروشارژی موجود در بازار را تولید می‌کند که معمولا دچار مشکل نمی‌شوند اما درصورت بروز هرگونه مشکل خدمات پس از فروش جاروشارژی الکترولوکس جای هیچ گونه نگرانی را باقی نمی‌گذارد. هیچکس بهتر از تعمیرکاران باتجربه نمایندگی الکترولوکس از پس تعمیرات و در صورت نیاز جایگزینی قطعات اصلی جاروشارژی الکترولوکس برنمی‌آید. اعتماد به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس تصمیمی عاقلانه است.

در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا تکنسین های واحد فنی ، در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. 

فرم مینیمال ابتدای صفحه(نام و شماره تماس)

نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس

تاریخچه برند و نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس

اکسل ونر گرن در سال ۱۹۹۱ در سوئد برندی را تاسیس کرد که ظرف چند سال آینده به یک کمپانی چندملیتی تبدیل شد؛ دفتر مرکزی الکترولوکس در استهکلم سوئد قرار دارد. تمرکز اصلی این کمپانی بر تامین آسایش و رفاه مصرف‌کنندگان است. در نتیجه همین تفکر و نوآوری‌های انجام شده جاروبرقی از شکل سنتی خود به شکل جاروشارژی و به دنبال آن جاروهای رباتیک درآمد. قبل از الکترولوکس همکاری گرن با شرکت‌های دیگر ادامه داشت و اولین جاروبرقی ساخته شده توسط آن‌ها فروخته شد. از ترکیب چند برند و تغییر نام‌های مختلف، الکترولوکس (Electrolux) متولد شد. کمپانی الکترو لوکس از همان ابتدا شروع به تولید و فروش جاروبرقی کرد. قدم بعدی برای این کمپانی گسترش تولیدات به انواع یخچال و فریزر بود. از سال ۱۹۹۵ فروشگاه‌های زنجیره‌ای الکترولوکس (Electrolux Home) در کشور مبدا شروع به کار کرد و تا سال ۲۰۲۰ تعداد این فروشگاه‌ها در سراسر سوئد به ۴۰ عدد رسید.

نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس در تهران

محبوبیت انواع جاروشارژی به علت استفاده آسان و کاربردی رو به افزایش است. با افزایش خرید این وسیله نیاز به نمایندگی معتبر جاروشارژی الکترولوکس و دریافت خدمات پس از فروش مناسب نیز احساس می‌شود. پارسا سرویس نمایندگی تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس در ایران است که خدمات و تعمیرات انواع جاروشارژی را در ایران مانند سایر کشورها امکان‌پذیر ساخته است. مشتریان عزیز در رابطه با تعمیر جارو شارژی هیچ گونه نگرانی نخواهند داشت زیرا کیفیت کار ارائه شده توسط نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس مثال‌زدنی است. تیم ما برای تعمیر انواع جاروهای شارژی از افرادی مجرب و کارآزموده بهره می برد. از دیگر خدمات ارائه شده توسط مرکز ما سرویس دوره ای جاروهای شارژی شما است. نیروهای مختصص نمایندگی رسمی با شناخت نقاط ضعف و قوت هر دستگاه آماده سرویس‌دهی هستند. گارانتی محصولات خریداری شده تا مدت زیادی خریداران را از مراجعه به تعمیرکار بی‌نیاز می‌کند. پس از آن با وجود نمایندگی خدمات و تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس زندگی آسان‌تر می‌شود.

مقاله مرتبط: راهنمای خرید جارو شارژی

عیب یابی  و تعمیر جاروشارژی الکترولوکس توسط نمایندگی پارسا سرویس

رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای جاروشارژی الکترولوکس یه وجود بیاد شامل موارد زیر می‌شود.

  • نیروی مکش کم
  • میکدن مایعات توسط جاروشارژی
  • صدای زیاد هنگام کار کردن
  • بوی سوختنی حین کار کردن
  • روشن نشدن جاروشارژی

گرم شدن بیش از حد حین کار کردن از دیگر مسائلی است که ممکن است برای جاروشارژی الکترولوکس به وجود بیاید. مشکلات به وجود آمده گاهی در خانه برطرف می‌شوند و گاهی نیاز تعمیرکاران برای انجام تعمیرات اساسی‌تر است.

جاروشارژی الکترولوکس قدرت مکش ندارد

نمایندگی جارو شارزی الکترو لوکس(نمایندگی مرکزی)

هنگامی که قدرت مکش جاروشارژی کاهش پیدا کند نمی‌تواند به خوبی نظافت را انجام دهد. در این شرایط راهکارهای زیر را می‌توان انجام داد.

  1. تمیز کردن فیلترها
  2. تمیز کردن محفظه جمع‌آوری گرد و غبار
  3. بررسی نازل کف جارو و زدودن هرگونه جسم خارجی

خوب کار نکردن جاروشارژی ممکن است به دلیل کثیفی فیترها، مسدود شدن سیکلون در کانال هوا و یا مسدودی نازل یا شلنگ جارو باشد.

مکیده شدن آب یا سایر مایعات داخل جاروشارژی الکترولوکس

درصورتی‌که جاروشارژی الکترولوکس خریداری شده دو کاره نیست و توانایی جمع‌آوری مایعات را ندارد، ورود آب یا هرگونه مایع دیگری می‌تواند به جارو آسیب برساند.

  1. کار کردن با جارو را متوقف کرده.
  2. محصول تا خشک شدن کامل شارژ نشود.

اگر در اثر نفوذ آب به موتور جارو آسیبی وارد شده بهترین کار مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس است.

برس جاروشارژی الکترولوکس دچار مشکل شده است

هرگونه کثیفی، مو و یا نخ‌های درهم پیچیده می‌توانند به برس جاروشارژی آسیب وارد کنند پس برای نظافت برس جارو؛

  1. جاروشارژی را خاموش کرده
  2. نگهدارنده فلزی برس جاروشارژی را باز کرده
  3. هرگونه آلودگی را از برس جدا کرد

مو، الیاف فرش و حتی پشم حیوانات خانگی می‌تواند عملکرد برس جارو را با اشکال مواجه کنند.

جاروشارژی الکترولوکس به خوبی شارژ نمی‌شود

در این حالت یا جاروشارژی به کلی شارژ نمی‌شود و یا فرآیند شارژ شدن باتری بیشتر از شش ساعت طول می‌کشد. در این شرایط انجام راهکارهای زیر کمک‌کننده است.

  1. اطمینان از از اتصال جاروشارژی با شارژر
  2. اطمینان از اتصال کانتورهای پشت واحد اصلی به شارژر
  3. اطمینان از سالم بودن دوشاخه شارژر و پریز برق
  4. انجام شارژ مجدد جاروشارژی در دمای بین ۵ الی ۳۵ درجه

تعمیرکاران پارسا سرویس درست جا نرفتن قاپک وکیوم (ساکشن کاپ) را دلیل شارژ نشدن در برخی از مدل‌ها عنوان کرده‌اند.

جاروشارژی الکترولوکس ناگهان خاموش می‌شود و دیگر کار نمی‌کند

هنگامی که جاروشارژی به یک باره خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود می‌توان از راهکارهای زیر استفاده کرد.

  1. نظافت الیاف و موهای درهم پیچیده شده
  2. بررسی نازل، لوله، فیلتر جاروشارژی برای کثیفی احتمالی
  3. شارژ کامل جاروشارژی

اگر پس از انجام این راهکارها همچنان مشکل کار نکردن باقی بود با نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس تماس بگیرید.

دلایل مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس

نه تنها جاروشارژی بلکه تمامی لوازم خانگی ممکن است روزی دچار آسیب و مشکل در عملکرد شوند. در این شرایط مراجعه به نمایندگی معتبر و رسمی انتخاب هوشمندانه‌ای است که به دلایل زیر انجام می‌شود.

  • تعمیر در محل
  • هزینه‌ تعمیرات معقولانه
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال
  • بهر‌مندی از تکنسین باتجربه و آموزش دیده برای تعمیرات

انجام تعمیرات توسط تکنسین رسمی جاروشارژی الکترولوکس

در نمایندگی‌های رسمی و معتبر الکترولوکس عیب‌یابی و انجام هرگونه تعمیرات جاروشارژی توسط تعمیرکاران آموزش دیده این مرکز انجام می‌شود. تعمیرکاران باتجربه الکترولوکس در کم‌ترین زمان ممکن به عیب‌یابی وسیله برقی پرداخته و تعمیرات لازم را انجام می‌دهند.

بکارگیری قطعات اصل جاروشارژی الکترولوکس

استفاده از قطعات غیراصل و اصطلاحا فیک با وجود قیمت پایین‌ کارایی لازم را نداشته و بکارگیری آن‌ها در جاروشارژی ممکن است کارکرد کل دستگاه را با اختلال مواجه کند. در بسیاری مواقع ممکن است متقاضی تعمیرات متوجه تفاوت قطعه اصل از غیراصل نشود. اعتماد به نمایندگی تعمیرات رسمی جاروشارژی الکترولوکس به دلیل استفاده از قطعات اورجینال موجب آرامش خیال مصرف‌کننده می‌شود.

فروش لوازم جانبی و قطعات جاروشارژی الکترولوکس

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی الکترو لوکس

قطعات به کار رفته در انواع جاروشارژی الکترولوکس به دلیل بروز مشکلات رایج یا به اتمام رسیدن عمر مفید آن نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. لوازم یدکی و قطعات ضروری انواع جاروشارژی شامل موارد زیر است

  • برد
  • باتری
  • موتور
  • آداپتور
  • پلاتین پایه

در نمایندگی پارسا سرویس تمام قطعات مورد نیاز برای انجام تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس موجود است و تعمیرکاران باتجربه این مرکز در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات معیوب خواهند کرد.

برد جارو شارژی الکترولوکس

شاید بتوان گفت یکی از اصلی‌ترین قطعات انواع جاروشارژی بُرد آن است که وظیفه هماهنگی و راه‌اندازی سایر قطعات را دارد. طبیعی است که در صورت بروز اختلال در برد جاروشارژی تمام عملکرد آن با اختلال مواجه شود.

باطری جارو شارژی الکترولوکس

جاروشارژی‌های الکترولوکس مجهز به باتری لیتیومی هستند که باعث افزایش قدرت انواع جارو هنگام استفاده می‌شود. اگر جاروشارژی به درستی شارژ نشود، مدت زمان شارژ آن طولانی‌تر از قبل باشد و یا بلافاصله پس از شارژ خالی شود نشان‌دهنده بروز آسیب در باتری جاروشارژی است.

موتور جاروشارژی الکترولوکس

در جاروشارژی الکترولوکس با اتصال موتور به فن جریان هوا مکیده و ذرات به جا مانده به محفظه گرد و غبار منتقل می‌شود تا فشار منفی ایجاد شده باعث نظافت بیشتر شود. بروز هرگونه آسیب در موتور جاروشارژی عملکرد کل دستگاه را با اشکال مواجه می‌کند.

هزینه تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس

بهترین نمایندگی برای انجام تعمیرات و سرویس جاروشارژی الکترولوکس، مرکزی است که از قطعات اصل و تکنسین‌های کارآزموده برای انجام تعمیرات لوازم خانگی استفاده می‌کند. در دسترس بودن ۲۴ ساعته نمایندگی برای ارائه خدمات و تعمیرات یک حُسن است زیرا «حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند» و معلوم نیست وسیله برقی چه زمانی یه تعمیر احتیاج خواهد داشت. متوسط هزینه انجام خدمات تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان است. تعرفه حدودی قیمت سایر تعمیرات متداول انواع جاروشارژی الکترولوکس به شرح زیر است.

هزینه تعمیرات و خدمات جاروشارژی الکترولوکس (Electrolux)

باتری جاروشارژی

از ۲۵۰ هزار تومان الی ۱ میلیون تومان (و بیشتر با توجه به شرایط)

موتور جاروشارژی

از ۲۴۰ هزار تومان الی ۳ میلیون تومان (و بیشتر با توجه به شرایط)

بُرد جاروشارژی

از ۲۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان (و بیشتر با توجه به شرایط)

آداپتور شارژ

۸۰ الی ۲۰۰ هزار تومان (و بیشتر با توجه به شرایط)

پلاتین پایه شارژ

حدود ۸۰ هزار تومان (و بیشتر با توجه به شرایط)

تعویض غلتک

۸۰ الی ۲۰۰ هزار تومان (و بیشتر با توجه به شرایط)

گاهی اوقات ممکن است هزینه ایاب‌وذهاب تعمیرکاران به هزینه انجام خدمات موردنظر افزوده شود که در این شرایط حتما هماهنگی‌های لازم با متقاضی خدمات انجام خواهد شد. اگر پس از اعزام تعمیرکار و انجام عیب‌یابی محصول توافق‌ صورت نگیرد پرداخت هزینه کارشناسی به عهده مشتریان محترم است.

نحوه ثبت سفارش برای تعمیر جاروشارژی الکترولوکس

اگر جاروشارژی الکترولوکس به هر دلیلی دچار مشکل شود و تعمیرات آن در خانه امکان‌پذیر نباشد بهتر است در اولین فرصت ممکن به مرکز رسمی تعمیرات و نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس مراجعه شود. راه‌های دسترسی مختلفی برای ارتباط با تعمیرکاران باتجربه الکترولوکس وجود دارد.

ثبت آنلاین درخواست از طریق سایت

ثبت سفارش آنلاین خدمات و تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس از طریق وب‌سایت پارسا سرویس امکان‌پذیر است.

  1. در فرم ارسال درخواست نام دستگاه، زمان تعمیرات موردنظر و آدرس خود را وارد کنید.
  2. لطفا فرم درخواست را باتوجه به اطلاعات موجود روی کارت گارانتی و با دقت بالا تکمیل کنید.
  3. در انتها روی مربع کنار عبارت I’m not a robot کلیک کرده و دکمه ثبت درخواست را بزنید.

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیرات شماره تماس و دیگر مشخصات سرویس‌کار از طرف سیستم برای شما پیامک می‌شود. تکنیسین مورد نظر پس از هماهنگی ساعت حضور برای سرویس‌دهی به منزل یا محل کار شما مراجعت خواهد کرد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر کارشناسان پشتیبان پارسا سرویس با شما تماس خواهند گرفت.

تماس تلفنی با نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس

درصورت بروز هرگونه آسیب یا مشکل در جاروشارژی الکترولوکس تنها با یک تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱-۵۴۴۱۲۱۰۰ و انجام مشاوره رایگان می‌توانید نسبت به ثبت درخواست مشکل جاروشارژی خود اقدام کنید.

مراجعه حضوری به منظور تعمیر جاروشارژی الکترولوکس

در صورتی که برای انجام تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس خود نیاز به مراجعه حضوری دارید، می‌توانید با هماهنگی قبلی به دفتر مرکزی نمایندگی پارسا سرویس به نشانی تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگرجنوبی، ساختمان مهستان ط۶، واحد ۶۰۶ مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری در مورد نمایندگی تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس

نیاز به نمایندگی و خدمات پس از فروش جاروشارژی الکترولوکس تقریبا از همان زمان خرید آن احساس می‌شود. درست است که با خرید جاروشارژی این برند سوئدی که یکی از بهترین جاروهای موجود در بازار است، گارانتی پارسا سرویس برای خریدار فعال می‌شود اما همیشه مسائلی وجود دارد که شامل گارانتی نمی‌شود. برای مثال آسیبی که به شلنگ جاروشارژی حین تمیزی به وجود بیاید شامل گارانتی نیست. نیاز به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس نه فقط پس از اتمام مدت گارانتی بلکه از همان روز اول خرید این محصول ضروری است. از تولید اولین محصول توسط برند الکترولوکس در سوئد تا چندملیتی شدن این برند زمان زیادی نگذشته. کیفیت و خدمات پس از فروش منظم رمز موفقیت الکترولوکس برای در اختیار گرفتن بازار انواع جارو بوده است. پارسا سرویس نمایندگی جاروشارژی الکترولوکس در ایران است که آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم در رابطه با هرگونه تعمیر و سرویس جاروشارژی آن‌ها می‌باشد.

سوالات پرتکرار تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس

چرا جاروشارژی الکترولوس من حین جارو زدن خاموش می‌شود؟

گرم شدن بیش از حد ممکن است یکی از دلایل خاموش شدن نابهنگام این جاروشارژی باشد.

یک جاروشارژی الکترولوکس چقدر می‌تواند به‌صورت مداوم کار کند؟

۳۰ الی ۶۰ دقیقه متوسط زمان کارکرد انواع جاروشارژی الکترولوکس است.

شارژ مجدد جاروشارژی الکترولوکس چه قدر زمان میبرد؟

به‌طور میانگین شارژ کامل انواع جاروشارژی الکترولوکس حدود ۴ ساعت زمان می‌برد.

مشکلات رایج انواع جاروشارژی‌ها کدام است؟

مکش کم، صدای زیاد، بوی سوختگی، روشن نشدن جاروشارژی و گرم شدن بیش از حد این وسیله از رایج‌ترین مشکلات جاروشارژی الکترولوکس است.

هر چند وقت یک بار جاروشارژی الکترولوکس به سرویس نیاز دارد؟

تعمیرکاران پارسا سرویس توصیه می‌کنند که بهتر است هر ۱۲ ماه یکبار اقدام به سرویس جاروشارژی الکترولوکس شود.

به مشاوره نیاز دارید؟

با ما تماس تلفنی بگیرید

ارسال درخواست

فرم زیر را تکمیل نمایید

لطفا فرم زیر را با بهره گیری از کارت گارانتی و با دقت کامل نموده و پس از کلیک بر روی مربع کنار عبارت I’m not a robot دکمه ارسال درخواست را بزنید.

پردازش درخواست

اندکی منتظر بمانید

پس از دریافت درخواست شما، پیامک تاییدیه درخواست از طرف سیستم خدمات برای شما ارسال میشود و در صورتی که نیازی به اطلاعات بیشتر باشد کارشناسان ما با شما تماس میگیرند.

تکمیل درخواست

ارسال تکنیسین

پس از طی مراحل لازم، تکنیسین مورد نظر با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی ساعت حضور، برای سرویس دهی به منزل یا محل کار شما مراجعت خواهد کرد.

ثبت خدمات به صورت آنلاین

در این فرم مشخصات دستگاه، زمان مورد نظر و آدرس خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت، تکنسینی با توجه به خدمت انتخابی، برای شما در نظر گرفته شود
شماره تماس و دیگر مشخصات سرویس کاربرای شما پیامک میشود

شماره تماس با نمایندگی

۰۲۱-۵۴۴۱۲۱۰۰

اشتراک گذاری از طریق